top of page
IMG_2682.JPG

Ofree Spirit

הולנד - אמסטרדם

אמסטרדם היא עיר יפה מרושתת תעלות מים מכל עבר. העיר תוססת וחיה, פשוט כיף לשוטט ברחובות שלה. אם זה לא מספיק יש בעיר אוכל מעולה מכל עבר שעושה חשק לטעום הכל.



תאריך: נובמבר 2018


משך הטיול: 3 ימים


עם מי טיילתי: חברים מהתיכון- רועי, אביב, תומר, ג'וני, רוני, שני ועפרה


הקדמה: רצינו לעשות משהו כיפי יחד כל החברים לפני שכל אחד טס "לטיול הגדול" לכמה חודשים. בחרנו לטוס לאמסטרדם לחופשה קצרה. היה מצחיק בטרוף וחוויה חד פעמית, נסו לדמיין איך זה לבחור יחד 8 אנשים מקום לשבת לאכול ארוחת בוקר או איך זה לנסוע 8 אנשים באופניים ברחובות אמסטרדם בלי לאבד אף אחד.


סיפור הדרך


איפה הייתי ומה עשיתי:

  • אופניים- פשוט להשכיר אופניים ולנסוע ברחבי העיר, העיר יפה וכיפית לרכיבה. אופניים אפשר להשכיר כמעט בכל פינה, אנחנו אהבנו להשכיר קרוב לחדר שלנו שנוכל לחזור אליו בקלות.

  • שוק Waterlooplein Market- שוק פשפשים מגניב עם המון בגדים, תיקים, תכשיטים ועוד.

  • פיקניק בVondelPark- פארק ענק ופסטורלי. נסענו אליו באופניים וקנינו לפני זה בסופר יין, גבינות, פירות יער ואת עוגיות הכרמל המפורסמות של הולנד.

  • היונים בDam squar- כמו בכל כיכר אירופאית טיפוסית גם שם יש יונים. מה לעשות זה תמיד כיף.

  • מועדון Sugar Factory- מועדון עם בר. קבלנו המלצה על המקום ממישהו מקומי ואהבנו, היינו שם במסיבת טכנו.



לאכול:

  • בית קפה Cocotte - מסעדה עם קרפים מלוחים ומתוקים מעולים ושוקו חם מפנק.

  • מסעדת Cafe De Klos - מסעדה שמפורסמת בזכות הצלעות שהיא מגישה. באמת צלעות מעולות! צריך להגיע ולהירשם ברשימת המתנה שעורכת בד"כ כ45 דקות. ניתן לחכות בבר שמול המסעדה.

  • מאפיית העוגיות van stapele koekmakerij - העוגיה המפורסמת של אמסטרדם, עוגיית שוקולד ממולאת שוקולד לבן. יש מעט תור לקניית העוגיה המפורסמת אבל וואלה טעימה ושווה לחכות כמה דקות כדי לטעום. לא יודעת אם היא הכי טעימה באמסטרדם כמו שאומרים כי יש שם כל כך הרבה אוכל טעים אבל היא ללא ספק מעולה.

  • צ'יפס- תכלס לא משנה איפה, זה פשוט טעים.


טיסה:

הזמנו מהאתר Skyscanner, בעלות של 270 דולר לטיסה ישירה.


לינה:

שם: Orange Tulip Budget Hotel.

הזמנו מהאתר Booking חדר צנוע שממוקם כ5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית של אמסטרדם וכ5 דקות הליכה מDam squar. המיקום היה מושלם, בקושי השתמשנו בתחבורה ציבורית כי הכל היה קרוב ובנוסף ההגעה משדה התעופה לחדר לא לקחה יותר מחצי שעה!



ההרשמה התבצעה בהצלחה

פייסבוק

הרשמה לניוזלטר

צור\י קשר

IMG_4362.JPG

רוצה לתאם הדרכה?

מעוניינ/ת במסלול חלומי לחו"ל?

פנו אליי

bottom of page